Med linkbuilding øger du dine placeringer i søgemaskinerne
Få flere Backlinks og øg dine placeringer
Linkbuilding er en stor og essentiel del af søgemaskineoptimering (SEO). Det handler om, at der er links på andres hjemmesider, som peger på din hjemmeside. Disse kaldes Backlinks. De fortæller Google, at din side ”anbefales” af de refererende sider. Vi tilbyder både linkpakker som giver dig hurtige links, men vi tilbyder også linkbuilding som en del af en større og mere langsigtet løsning, som en del af et arbejde med blogindlæg og SEO.
‘
Bronzepakke10 sites/linksI alt 2400,-Skabes over maks. 10 hverdage // inkl. tekster |
Sølvpakke20 sites/linksI alt 4000,-Skabes over maks. 15 hverdage // inkl. tekster |
Guldpakke30 sites/linksI alt 5500,-Skabes over maks. 30 hverdage // inkl. tekster |
Vores linkpakker er sammensat ud fra den tid og arbejdsindsats det kræver af os, for at kunne levere de links. Vi sælger ikke 1, 2 eller 3 links, da det simpelthen ikke vil give din hjemmeside noget betydeligt. De 3 pakker som vi tilbyder, indeholder et antal af gode links, som vil have betydning for din LinkRank/LinkScore. Vi har linkpakker med forskelligt antal links og tidshorisonter mm. Priserne er mellem 1450-5950,- kr. per pakke som er et engangsbeløb. Du kan vælge pakke eller kontakte os for nærmere dialog, så finder vi i samarbejde den pakke, som passer bedst til din hjemmeside.
Hvis du ønsker kun, at købe SEO tekster – læs mere her
LinkRank vs Linkscore
Hvad er LinkScore og hvordan forbedres den
LinkScore, også kaldet linkRank, er en definition som fortæller dig noget om, hvor godt du er rangeret, baseret på hvor mange links der refererer til din hjemmeside (Backlinks). For at øge din LinkScore, skal andre hjemmesider linke til din. Jo bedre linkScore de refererende sider har, desto bedre er det. Nogle links/referencer såsom Facebook, Instragram, Youtube, LinkedIn er nemme at få, da det er nemt og gratis at oprette en virksomhedskonto/profil med eget link. Andre kræver betaling, eller at man har noget godt indhold/information på sin hjemmeside, som er værd for andre at linke til. Uanset hvilke links man arbejder med, tager det meget tid, at skaffe dem.
Troværdighed hos Google
Hvad er TrustScore og hvordan påvirkes den
TrustScore benyttes af Google, til at vurdere hvor troværdig din hjemmeside er. Jo højere TrustScore du har, desto større troværdighed får du hos Google. Søgemaskinens interesse i dette er, at den prioriterer mere troværdige hjemmesiders resultater, når nogen laver forespørgsel i søgefeltet. Den vurderes bl.a. af antallet af refererende hjemmesider, kvaliteten af disse, samt sidernes egen TrustScore mm.
Vigtig viden om backlinks
Gode og dårlige links
Der findes både gode og dårlige links. Gode links kommer især fra hjemmesider med en høj LinkScore og TrustScore. Desuden kan det være fra hjemmesider såsom offentlige (fx statslige og kommunale m.fl.), relevant blogge, informationssider og andre. Det bedste er, at du får mange gode links. Det er dog ikke altid nemt for hjemmesider rettet mod et mindre lokalt marked at få en høj LinkScore, men de vil alligevel være gode at få en reference fra – især hvis du er interesseret i dit lokale marked. Dårlige links er ofte fra utroværdige sider. Det kan fx være sider med ”voksent indhold”, ulovlige sider og lignende. Dem skal man helst helt undgå.
Bedste backlinks
Hvad er god Linkbuilding
Den bedste form for linkbuilding er, når relevante sider refererer til indhold på din hjemmeside som er brugbart for de besøgende. Derfor er en af de bedste metoder at starte en blog, når man arbejder med linkbuilding. Bloggen giver dig mulighed for at fortælle om en masse delemner indenfor din branche, som læsere, besøgende og andre hjemmesider kan få gavn af, og dermed linke til. Det er også en rigtig god ide, at finde relevante hjemmesider online, som du kan kontakte mhp. at udveksle link, så det er en win-win for jer begge. Der er mange andre måder at få gode links på, og du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælpe med det.
Hvilke sider skal dine backlinks pege på
Vælg den eller de sider som skal linkes til ifm. LinkBuilding
Når arbejdet med LinkBuilding skal sættes i gang, bør du beslutte, hvilke sider på din hjemmeside, der skal indgående links til. Da forsiden er den stærkeste side på din hjemmeside, og den også giver værdi til alle dens undersider, er det oplagt at få gode links til den. Samtidigt kan det i flere tilfælde være en god ide, at mere service-/produktspecifikke links refererer direkte til den relevante underside på din hjemmeside.