Som firma i en dansk kontekst, så står man i en situation, hvor der er et stort pres på grund af de mange firmaer, der er. Der findes rigtig mange små firmaer i det ganske land, hvor der kun er ganske få store firmaer. I og med at der er rigtig mange små firmaer på et mindre areal, medfører som sagt, at der er øget konkurrence. Det som man kan gøre ved dette fænomen, er netop, at man kan sørge for at man har en succesfuld pr strategi, som er med til, at man gør opmærksom på firmaets eksistens og kunnen.
Nemme og praktiske at have med
Denne strategi skal henvende sig både til sine nuværende kunder for at sørge for, at de forbliver med at være ens kunder, derudover skal denne strategi også henvende sig til potentielle nye kunder, så de får øjnene op for firmaet, og derfor vælger firmaets udbud, hvis det er eller bliver aktuelt. Et eksempel på en god pr. Strategi er indeholder blandt andet, at man retter blikket mod, hvilke eller hvilket materiale(r), som man vælger at anvende i sin kampagne. Her kan det være en fordel at bruge en klassiker som kuglepenne med logo.
Kuglepenne med logo er gode til at gøre kampagne og reklame
Kuglepenne med logo er en klassiker, og det er ikke et minus. Det fortæller om, at det er en enkel måde og et enkelt materiale, som netop virker rigtig effektivt. Kuglepenne med logo er nemlig nemt at lave, dele ud og det er noget som alle har brug for. Ved at have kampagnematerialer som fungerer, og som man ved bliver brugt, så er der meget større sandsynlighed for, at kunderne (både de nuværende og de potentielle af slagsen) vil modtage materialet og anvende det. Alle skal nemlig bruge en kuglepen engang i mellem.