Udgiv SEO tekster til artikeldatabase

Du har måske skrevet en SEO tekst og vil gerne udgive SEO tekst til en artikeldatabase for, at få DoFollow backlinks retur. Men flere af de gamle artikeldatabaser er sidst opdateret tilbage i 2021 eller senere endnu. Så kan du med fordel vælge PresseDirect.dk. Vi adskiller os fra en typisk almindelig artikeldatabase ved, at have blogindlæg og redaktioneltstof sammen med SEO teksterne.

Google bryder sig ikke om artikeldatabaser som har ét eneste formål, at skabe linkbuilding til websites.

 

Udgiv SEO tekster – og få Gratis DoFollow backlinks

Det er ikke nogen hemmelighed, at DoFollow links er bedre end NoFolllow links. Derfor skal du udgive SEO tekster til artikeldatabaser, som tilbyder DoFollow links og som udgiver jævnlige artikler, blogindlæg og alm. artikler.

 

PresseDirect.dk – få GRATIS DoFollow backlinks – en artikeldatabase krydret med blogindlæg, tips- og tricks og så muligheden for at uploade:

  • SEO tekster (200+ord)
  • SEO artikler (200+ ord)
  • Pressemeddelelser
  • Sponsorerede Indlæg (Affilate)
  • Anmeldelser
  • Guides
  • Tips & Tricks

Læs også: Få gratis dofollow backlinks og vind topplaceringer på Google

De eneste krav til teksterne er, at de skal være unikke. Det er ikke et krav til, at du skal linke retur. Men vi opfordrer dig til, at du linker til din profilside som fungere som dit eget personlige presserum.

Visionen for PresseDirect.dk er, at tilbyde GRATIS DoFollow links til iværksætter og andre virksomheder/institutioner, som ikke har et stort marketingbudget. Og du kommer ikke udenom, at du har brug for DoFollow backlinks for, at blive indekseret højre i Google.

Læs guiden herunder til hvordan du skriver SEO optimerede tekster.

 

3 tips til at skrive god SEO-optimeret tekst

Måske har du også hørt om SEO-tekst, men er ikke helt sikker på, hvordan du gør det, eller hvad det rent faktisk betyder. SEO står for søgemaskineoptimering. Denne tekst er velegnet til din hjemmeside og er bedst skrevet på en struktureret måde med bestemte søgeord for at tilfredsstille Googles algoritme og dermed rangere højere i søgeresultaterne. Du vil snart forsvinde fra Google-søgninger, fordi der er så mange mennesker, der er dygtige til SEO copywriting i disse dage.

 

Det er vigtigt at holde sig opdateret på, hvordan man skriver den bedst SEO-optimerede tekst. Dem, der får dit indhold højt i Google Søgning og skaber værdi for dine besøgende på samme tid. Læs mere her for at lære mere om emnet og få 3 tips.

 

Sidetitel og metabeskrivelse

Når du søger på Google og resultaterne kommer frem, dukker såkaldte sidetitler og metabeskrivelser op. Din teksttitel vil vise den relevante sidetitel. Det kunne være: “Søgemaskineoptimering – Lær at skrive god SEO-tekst”. Nedenfor vil være et link til din hjemmeside efterfulgt af en metabeskrivelse. Her har du mulighed for at fange læserens nysgerrighed. Dette gøres normalt med et spørgsmål eller “opfordring til handling”. “Vil du også lære at skrive gode SEO-artikler? Så læs det gerne her” kunne være et eksempel.

 

Ikke alle vil være opmærksomme på beskrivelser på Google, men nogle vil – det vil også gøre Google-søgninger mere relevante og up-to-date, hvorfor dit websted vil klare sig bedre i Google-resultater. Nogle mennesker vil også læse instruktionerne for at afklare, om de er på den rigtige side.

Køb: Billige SEO tekster for kun dkr. 100,- for 400+ ord

God titel og spændende introduktion

Det er altid godt at bruge en god overskrift og introduktion, der fanger læserens opmærksomhed. I dag skal vores opmærksomhed gribes hurtigt, ellers finder vi noget bedre. Det er et utaknemmeligt publikum – men tiden værd at fange. Ofte vil et spørgsmål eller “opfordring til handling” være en måde at fange læserens opmærksomhed. Titlen skal selvfølgelig også give mening for læseren, når vi googler svaret og finder siden, der giver os svaret.

 

Søgeordstæthed

Når du skriver en tekst om et søgeord, vil det være nødvendigt at nævne søgeordet i din tekst, for at den vil blive vist i en søgning. Engang troede man, at man bare kunne skrive søgeordet så meget som muligt i teksten, men dette er ikke tilfældet. Faktisk er Google blevet så klog, at det også kan indberegne synonymer og relaterede ord. Teksten skal stadigvæk give mening og have værdi for læseren, derfor kan du ikke skrive søgeordet i 5 % af teksten, som man måske gjorde engang. Du bør i stedet tænke i emner, og skrive naturligt til læseren frem for Google.

Om Frederik Jensen

Frederik Jensen

Se også

Nordpar Affiliate Dashboard

Pressemeddelelse: Nordpar lancerer nye løsninger til effektiv og automatiseret affiliate marketing

En revolution inden for datahåndtering og affiliate-markedsføring med skræddersyede løsninger til moderne annoncører Forenkling og …

2 kommentarer

  1. SEO tekster er virkelig måden fremad nu til dags. En side som https://northventures.dk/ gør allerede dette ret godt. Men det er klart en ide at følge mere op på det.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

error: COPYRIGHT